Дмитро Гнап

Про «євробляхи». Давайте оцінимо аргументи тих, хто проти.

1. «Євробляхи — це незаконно!» — кажуть противники «литовських номерів». А як же. Податки введені державою, навіть грабіжницькі — завжди законні. «Все, що робив Гітлер в Німеччині — було законно». Тільки от людей в печах палили. Законно. Проблема в тому, що драконівські податки, якими влада цілком законно обкладає своє населення рано чи пізно призводять до бунтів чи повстань (Див. «Бостонське чаювання», «Повстання майотенів», «Соляні бунти» і т.д.). Тому що закон і справедливість — часто різні речі. І правляча верхівка в гонитві за баблом, маючи в кишені парламент, центральне телебачення і Конституційний суд може приймати будь-які закони. Навіть відверто бандитські за духом і літерою. Але законні. Даруйте, за тавтологію. «Диктаторські закони» 16-го січня ми вже забули? «Подчіняйся, а потом обжалуй» — а це вже свіженьке. Стягнення найвищих податків на авто на континенті на законних підставах — з цієї ж опери. Тільки не треба потім дивуватися, коли обурені громадяни викидають вас за карк з кабінетів. А ви, тримаючись кігтями за позолочені крісла називаєте їх: «Радікаламі і екстремістамі с Грушевского».

2. «Євробляхи — це недоотримані бюджетом податки». Тут я погоджусь із своїм колегою Денис Казанский: гріш нам ціна, як державі, якщо маленька Литва може жити і розвиватись без грабіжницьких автомобільних мит, а велика і багата ресурсами Україна без цих мит пропадає. А ще давайте пригадаємо такі слова і словосполучення: «розкрадання банківського рефінансування НБУ», «Роттердам +», «ОПЗ», «Центренерго», «Укрзалізниця» — це чорні діри, в яких зникають десятки мільярдів бюджетних гривень сьогодні. Мільярдів, які з головою покрили б нестачу надходжень від автомобільних мит. Якщо нинішній владі припинити красти. Ну так, але хто я такий, щоб говорити про корупцію на «Роттердам +»? Піди, помий під’їзд і вкрути лампочку. І заплати податки. А влада краще знає, що робити з цими податками і тарифами.

3. Пишуть: «Євробляхи — це небезпечно, бо у випадку ДТП винуватця не знайдеш!». Ах точно, точно, я забув, що наші тюрми забиті мажорами, які на джипах з українською реєстрацією вбивають простих громадян. І водіїв на «євробляхах» просто нема куди вже пакувати. Еге ж? Як там Стасік Толстошеєв? Як там Денис Молоток? Для цих хлопців «євробляхи» — западло, тому вони успішно вбивали людей і таранили патрульні «Пріуси» на Мерседесах з українськими номерами. І прекрасно почувають себе на волі сьогодні. Тому що коли замість справжньої поліцейської реформи у нас «перевдягання мусорів», то байдуже на яких номерах коїться ДТП, хоч на новозеландських. Винуватця ніхто шукати все одно не буде. А якщо і знайде, то прокуратура за «долю малую» намалює йому чергову довідку про «епілепсію за кермом», «діарею» і «золотуху». В той час, як до прикладу німецька поліція, знайде тебе і на албанському номері.
Останнє. Якби не казились зараз противники «євроблях», вони вже програли. Тому що машин на єврономерах ставатиме тільки більше в Україні. Тому що ніхто не буде платити 12 тисяч доларів за те, що на сусідньому ринку коштує 2 тисячі. Попри будь-які законодавчі підстави, ця влада ніколи не наважиться штрафувати людей і відбирати їхні машини на «євробляхах».

Бо, влада знає, що ми знаємо про «Роттердам +», «рефінанс», «ОПЗ», і т.д. І щоб зберегти ці смачні теми, зрештою, змушена буде узаконити ситуацію, коли ледь не півкраїни їздитиме на литовських номерах. «Ви не заважаєте нам красти, ми не заважаємо вам жити» — такою буде суспільна угода по темі «євроблях» за якийсь час. Запомнітє етот твіт.

PS. Якшошо, то у нас з дружиною «Хюндай Акцент» 2014-го року, куплений в салоні «Богдан-Моторз» з київською реєстрацію. Привіт Петру Олексійовичу та його бізнес-партнерам по автомафії.

Сподобалась новина? Розкажи про це друзям!